Horario y ubicación
Más información
Tenim el plaer de convidar-te a la Jornada d'Innovació en Salut que es celebrarà el proper 29 de març, de 16:30 a 19:15 hores, a l'Auditori d'Esade Creapolis.
Aquest acte té com a principal objetiu presentar els tres projectes d'innovació en salut que han estat impulsats conjuntament pel Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya i Esade Creapolis.
En aquest sentit, inicialment es presentarà el projecte d'Innovació en Atenció Primària liderat i desenvolupat també conjuntament amb les societats científiques CAMFiC, AIFiCC i SCGS que té com a objectius: identificar i consensuar les àrees de millora de l'Atenció Primària de Salut i presentar propostes de solucions innovadores per l'Atenció Primària.
Posteriorment, es presentaran els projectes sobre Rutes Assistencials 2.0 de la Cronicitat-Complexitat (PCC/MACA) i la Diabetis, que presenta els nous dissenys de rutes centrats en la persona i els factors clau d'èxit en la definició i implantació territorial de les rutes assistencials a Catalunya.
Com no podia ser d'una altra manera, durant la jornada comptarem amb professionals del sector Salut, Atenció Primària i Integrada, entre d'altres.